obr.1
Jednotka FuelMAX sa sklada z dvoch identickych polovic(Vid obrazok 1). V kazdej z nich je umiestneny magneticky frekvencny rezonator, supravodic. V okamihu prilozenia obidvoch polovic proti sebe posobi na privodnom palivovom potrubi dochadza k vytvoreniu rezonancnej komory
Silne magneticke pole vytvorene neodymovymi supravodicmi a zacne oddelovat uhlovodikove retazce v pretekajucej pohonnej latke. Tym vytvara pravidelný tok, ktory by nebolo mozné vytvorit klasickym magnetom s akoukolvek silou a velkostou. Rezonancia oddeluje uhlovodikove retazce v pretekajucej pohonnej latke, tie sa ovela lahsie spajaju s kyslikom a umoznuju efektivnejsie spalovanie pohonnej látky. Supravodice vytvarajuce rezonanciu, sú zmesou Neodymu (NdFeB37) a su chranene patentom po celom svete. Okamzite ako su molekuly vystavene specifickej rezonancii, ktoru vytvara Neodym vo vyrobku Superfuelmax a Fuelmax, spalovanie pohonnej látky je ovela plynulejie, cize efektivnejsie. Nazorna ukazka vid. obrazok 2.
obr.2